Tuesday, July 7, 2009

Calon BN MANIK URAI TURUN PADANG

Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai Tuan Aziz Tuan Mat daripada Barisan Nasional (BN)Tuan Aziz, bertemu seramai mungkin pengundi dari awal pagi hingga ke tengah malam 13 Julai, beliau memulakan pertemuan dengan penduduk Manek Urai sejurus selepas solat subuh di masjid dan diikuti dengan pertemuan di kedai-kedai kopi dan di rumah-rumah sehingga ke lewat petang.
"Waktu malam banyak dihabiskan di masjid termasuk mengadakan sembahyang hajat bersama penduduk. Rutin ini lebih untuk mendekatkan diri kepada mereka," katanya ketika ditemui hari ini. Tuan Aziz, 39, bekas pengurus di Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) berkata beliau telah menemui hampir 50 peratus daripada 12,293 pengundi Manek Urai dan berharap dapat membuat dua pusingan untuk menemui mereka semua.
"Alhamdulillah petunjuk yang diberikan pengundi amat positif. Saya sedar kehendak mereka khususnya golongan muda. Saya juga jelaskan tujuan bertanding setelah dipilih oleh BN dan mereka menerimanya dengan baik. "Sekarang kerja ini menjadi rutin. Saya mulakan dengan bertemu mereka di kedai-kedai kopi, melawat kampung-kampung dan berkempen pada sebelah malam," katanya.

No comments: